Tisztelt Kerecsendiek!
Fontos információ!
Az átmeneti segélyezés rendszerét a jelenlegi helyzethez igazítottuk.
Megpróbáltuk, hogy mi magunk töltjük ki a segélykérelmeket, de mostanra kiderült, hogy ilyen nagy számban jelentősen lelassítja a folyamatot, ezért a következő módszert alkalmazzuk:
1.,Eljuttatjuk a kérelmezőkhöz a kérelmet.
2.,Kitöltés után be kell dobni a postaládába! A súlyos és rendkívüli helyzetre való tekintettel, a kérelemhez nem kell jövedelemigazolást csatolni. Elég, ha a kérelem indoklása rovatba beírják, az okot. (megszűnt munkahely elbocsátás, fizetés nélküli szabadság stb.)
3.,Elkészítjük a határozatokat, majd házhoz visszük a pénztárbizonylattal és a pénzzel együtt.
Nagyon fontos, hogy, aki elvesztette a munkahelyét haladéktalanul jelentkezzen a munkaügyi kirendeltségen, hogy minél előbb kiderüljön, milyen státuszba kerül!
Fontos tisztán látni, hogy, részére elsődlegesen az állam, vagy az önkormányzat nyújt segítséget.
Nyomatékkal kérem, hogy, aki elveszítette a munkahelyét, de jogosult valamiféle jövedelempótló (állami) támogatásra, ne az elsők között kérjen segélyt az önkormányzattól, mert ezzel lassítja, hogy a segítség minél előbb eljusson azokhoz a családokhoz, akik, már semmilyen jövedelemmel nem rendelkeznek!
A népkonyhák kapacitása, még mindig elbírná több ügyfél kiszolgálását is. Azt kérem, hogy, aki jogosult erre a szolgáltatásra, haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot a szolgáltatókkal!
polgármester